ZIGT
Succesverhalen Diensten Over ZIGT Actueel Werken bij Contact
Een interessant onderzoek van TikTok en het koopgedrag van aanstaande moeders
17-09-2021

Een interessant onderzoek van TikTok en het koopgedrag van aanstaande moeders

Iedere week houden we jullie op de hoogte met onze kijk op de laatste gebeurtenissen in de media.

Bobby de Vries
Bobby de Vries
Display & Programmatic Consultant

Deel dit artikel:

Gerelateerd nieuws

In gesprek met Beyond Meat, Holland & Barrett, Dawn en Schouten & Nelissen

In de studio te gast waren Christa de Wal van Holland & Barrett; Bram Meijer van Beyond Meat; Inge Ligthart van Dawn; Martin Westerlaken van Schouten & Nelissen en Christiaan van Dijk van mediabureau ZIGT.

Het altijd ‘ingewikkelde’ mediagedrag van generatie Z

Omdat de bovenkant van generatie Z inmiddels ook flink koopkrachtig is, zijn ze voor adverteerders een zeer interessante doelgroep.

Pure, Created First, Est en Yellowhawk heten in 2023 ZIGT

De bedrijven Pure, Created First, Est en Yellowhawk gaan in 2023 door onder de naam ZIGT.

Bekijk ons nieuwsarchief

Bekijk ons Privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken.

ZIGT
Disclaimer
Privacy
Verwerkingsverantwoordelijken
ctrl.zigt.nl
Algemene Voorwaarden