In gesprek over de megaclaim van Klöpping en een cookieloze toekomst
In Marketing Report ontvangen presentator Peter Wybenga en sidekick Bas Vlugt, elke derde dinsdag van de maand, bepalende spelers uit de wereld van de marketingcommunicatie. Ze gaan in gesprek over innovaties en trends in media, creatie en data.
In deze afleving van Marketing Report radio gaan Peter Wybenga en Bas Vlugt in gesprek met Paul van Kuilenburg, Strategy Director bij Alfred International, Cees van de Water – hij is Marketing Manager bij Beter Bed- Martin van Velzen, Director Marketing & e-Commerce bij Blokker en Joris van Heukelom Co-Founder en Partner bij MakerStreet.
Vaste studiogast René Zeedijk, Directeur Business Development bij media en performance bureau ZIGT, was er weer om het nieuws te duiden. Deze week gaat het over de megaclaim van één miljard euro die Alexander Klöpping namens alle Nederlanders neer wil leggen bij Apple en Google en over de cookieloze toekomst, die wel eens dichterbij zou kunnen zijn dan we allemaal denken.
Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT.