Lidl Nederland kiest opnieuw voor ZIGT
02-12-2021

Lidl Nederland kiest opnieuw voor ZIGT

Lidl Nederland en media- & performancebureau ZIGT kondigen een hernieuwde samenwerking aan. In 2007 ontstond een langdurig partnership en dit krijgt, na een oriëntatie van Lidl dit jaar, in 2022 een nieuw vervolg.

Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing bij Lidl Nederland is enthousiast over de hernieuwde relatie: ‘We zijn blij dat we de samenwerking kunnen voortzetten. Samen hebben we Lidl de afgelopen jaren naar de top van adverteerders gebracht, dat was geen makkelijke weg. Daar is vertrouwen, toewijding en een intens partnership voor nodig. In een medialandschap bomvol uitdagingen is het fijn zo’n partner te hebben, ik kijk vol vertrouwen uit naar de toekomst.’

Rogier Bruggeman, algemeen directeur bij ZIGT, is trots dat Lidl opnieuw kiest voor ZIGT als mediapartner. ‘De relatie tussen Lidl en ZIGT gaat ver terug. We zijn in 14 jaar tijd gezamenlijk enorm gegroeid in onze beide markten. Lidl is inmiddels de nr. 3 supermarkt in ons land, geliefd onder heel veel Nederlanders door hun focus op betaalbare kwaliteit. ZIGT is in diezelfde periode uitgegroeid tot één van de grootste onafhankelijke bureaus, door exact dezelfde focus: kwaliteit tegen een eerlijke prijs.’

Niet alleen in Nederland is de relatie hecht, ook in België werd de samenwerking met Lidl afgelopen jaar verlengd. ‘Lidl heeft tien jaar geleden bijgedragen aan onze stap om de Belgische markt te betreden als eerste klant. Ik ben er trots op dat we, na de verlenging in België afgelopen jaar, nu ook in Nederland een verder vervolg kunnen geven aan onze samenwerking. Gezamenlijk gaan we vol inzetten op verdere groei van zowel Lidl als ZIGT’, aldus Bruggeman.