Stop de pers, hier is de Daily Delight!
De Daily wat? Ja, de Daily Delight. Dit product helpt jou met het realiseren van een gezondere lifestyle. Maar als je wilt weten hoe, dan zal je moeten weten wat de Daily Delight inhoudt, wie de maker achter dit product is en waarom zij dit maken.
De maker, dat is Abbot Kinney’s
Abbot Kinney’s is de fabrikant van deze plantaardige productlijn. Abbot Kinney’s is opgericht in 2014 en heeft tot maart 2020 enkel in biologische winkels (zoals EkoPlaza, Marqt en lokale biowinkels) gelegen. Sinds 2020 is het ook verkrijgbaar bij Albert Heijn, Jumbo, Picnic, Crisp. In België ook bij Delhaize en Albert Heijn.
Waarom is Abbot Kinney’s ooit gestart?
Tegenwoordig weten wij dat een product op basis van plantaardige ingrediënten een no brainer is. Het is duurzamer, diervriendelijk en gezonder dan zuivel geproduceerd door dieren. Desondanks beslaat het nog maar 11% van de totale vraag naar zuivel. Men wil wel het juiste doen, maar niet als het voelt als een stap terug in kwaliteit of plezier. Daarom is het de missie van Abbot Kinney’s om standaard te flippen en van “gewone” zuivelproducten het alternatief te maken. Een missie die ZIGT ondersteunt als (media)partner van Abbot Kinney’s.
But what about Daily Delight?
Met Daily Delight start jij jouw dag luchtig en mindful, elke dag weer. Dit doe je niet alleen door deze plantaardige yoghurt zelf, maar ook door de eigen gemaakte krant genaamd The Daily Delight (mede ontwikkeld door Blyde). Deze krant staat vol met happy news waarmee jij een week lang een 5 sterren ontbijt gaat beleven.
Dat 5 sterren gevoel zal niet zitten in champagne bij het ontbijt, maar in tijd, rust en aandacht.
Lees hier meer over en meld je aan voor “The Daily Delight”.