ZIGT breidt team uit
ZIGT is het grootste onafhankelijke mediabureau van de Benelux en heeft vanwege haar groei op digitale vraagstukken het team uitgebreid met de volgende acht nieuwe collega’s.
Cathelijne Post is gestart als Media Director. Cathelijne was hiervoor werkzaam als Communication Consultant bij OMD en Starcom. Ze is ooit haar mediacarrière begonnen bij ZIGT en keert hiermee na 10 jaar weer terug bij de organisatie.
Jolanda te Roller komt als Sr. Search Consultant het Performance-team/ SEA-team van ZIGT versterken. Ze heeft eerder gewerkt voor onder andere The Online Company en was daarvoor werkzaam bij eCommerce platform NextChapter.
Duco van Oosterum en Niek Custers zijn bij ZIGT begonnen als Programmatic Consultant. Duco heeft afgelopen 3,5 jaar gewerkt bij KICK! Digital Strateeg en is daar gestart als Display Consultant. Daarvoor heeft hij 1 jaar gewerkt bij OMD als Display Planner. Niek was hiervoor werkzaam bij Reprise en Matterkind, beide onderdeel van IPG Mediabrands, waar hij de programmatic inkoop deed.
Dounia Mouajib is begonnen als Content & Social Consultant. Hiervoor werkte ze bij Havas als Sr. Content Manager en was daar verantwoordelijk voor content strategieën, branded partnerships en influencer marketing. Daarvoor was zij werkzaam als Communicatie- en Social adviseur bij Gemeente Amsterdam.
En zijn er drie nieuwe digitale en offline mediaplanners gestart. Rianne Plant is gestart als (offline) mediaplanner. Rianne komt van uitgeverij Pijper Media waar ze als accountmanager en marketing assistent werkte. Mylène Post is nieuwe digitale planner en was hiervoor werkzaam als Project Manager bij PSfm 100% Fieldmarketing. En Ruby Leenders, is ook als digitale mediaplanner gestart en zij komt van ABN AMRO waar ze werkzaam was als klant-analist binnen de financial crime afdeling.