ZIGT aan de slag voor nieuwe productlijn Wilhelmina Pepermunt
20-07-2021

Frisse start
ZIGT aan de slag voor nieuwe productlijn Wilhelmina Pepermunt

Fortuin, bekend van de Wilhelmina Pepermunt, heeft voor media- en performance bureau ZIGT gekozen. De samenwerking gaat half juli van start met een eerste influencers-campagne, waarbij de nieuwe vegan producten van Wilhelmina pepermunt centraal staan. Hierin wordt naast de bekende (vegan) Wilhelmina pepermunt, ook de Wilhelmina Zwart/Wit en Wilhelmina suikervrije pepermunt onder de aandacht gebracht.

Simone Hagoort van Fortuin over de samenwerking met ZIGT: ‘We kijken erg uit naar de samenwerking met ZIGT, omdat ze ons goed adviseren en helpen om de consument te bereiken. De influencer campagne is een mooie eerste stap voor Wilhelmina om mee te gaan met haar tijd en de begeleiding van ZIGT is daarin erg prettig.’

ZIGT: ‘Fortuin is al 128 jaar de frismaker van Nederland met hun ruime assortiment pepermunt, en ook een organisatie die zich richt op innovatie, we hebben hen met onze ruime product-ervaring goed kunnen adviseren voor de aanpak van deze campagne en zijn blij met deze nieuwe samenwerking.’

Wilhelmina pepermunt werd in 1892 ontwikkeld door de firma Fortuin ter gelegenheid van het 50-jarige bestaan van het bedrijf en als hommage aan de toen 12-jarige Koningin Wilhelmina.