Ook samenwerken aan meer impact?

Contact
(023) 554 06 50
ZIGT

Services

  • Paid Media
  • Strategy & Insights
  • Design & Technology

Solutions

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Branding
  • Charity
  • E-commerce
  • Leadgeneratie
  • Performance
  • Retail
  • Sustainable Advertising

ZIGT

  • Actueel
  • Contact
  • Drupal
  • AVG
  • Nieuwsbrief
  • Over ons
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Werken bij

Footer

  • Algemene voorwaarden
  • Algemene inkoopvoorwaarden
  • Verwerkingsverantwoordelijken
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Privacy
Ga naar hoofdinhoud
  1. Home
  2. Services
  3. Paid media
  4. Programmatic advertising

Slimmere en resultaatgerichte campagnes

Wil je met jouw merk altijd zichtbaar zijn bij de juiste doelgroep, op het juiste moment én tegen de beste prijs? Bij ZIGT halen we het maximale uit programmatic advertising. We zorgen voor slimme, datagedreven campagnes die écht impact maken, zonder verspilling. Ontdek hoe we dat doen.

Waarom programmatic advertising werkt

Programmatic advertising is dé manier om efficiënt en schaalbaar te adverteren. Met slimme technologie koop je automatisch advertentieruimte in op websites, apps, connected tv’s en Digital Out of Home (DOOH). Geen handwerk meer, maar real-time bidding gebaseerd op data, doelgroep gedrag en context. Het resultaat? Meer relevantie, rendement en controle.

ZIGT’s aanpak: transparant, onafhankelijk en gericht op resultaat

Wat ons onderscheidt, is dat we 100% onafhankelijk werken. We hebben geen belang bij specifieke media of technologiepartners. Jouw doelen staan altijd voorop. Of je nu kiest voor branding, performance of beide, wij bouwen een strategie die past bij jouw merk.

Onze trading desk is in-house, dus we houden alle touwtjes zelf in handen. Dat betekent: directe toegang tot de beste platforms (zoals DV360 of Adform), real-time optimalisaties, en altijd inzicht in wat je uitgeeft en wat er binnenkomt.
 

Jouw doelgroep centraal

Of je nu jonge ouders, zakelijke beslissers of festivalgangers wilt bereiken, we gebruiken slimme databronnen en doelgroepsegmentatie om precies te targeten wie jij zoekt. We doen meer dan alleen maar banners inkopen. Denk aan video, digital audio, DOOH en native formats. Zo blijf je top-of-mind in iedere fase van de klantreis.

Creatie die werkt

Programmatic advertising is geen trucje – de creatie moet kloppen. Daarom denken onze specialisten graag mee over dynamische creatives, A/B-testen en personalisatie. Want ook de beste technologie werkt pas als je uitingen mensen raken.

Contact?

Wil je ook meer grip, resultaat en creativiteit in jouw programmatic campagnes? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek óf een quickscan van je huidige inzet.

Foto van Thijs Ravensbergen

Thijs Ravensbergen

Programmatic Consultant

Benieuwd hoe we jou
kunnen helpen?

We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.

Plan een kennismaking
(023) 554 06 50
ZIGT
  • Cases
  • Actueel
  • Werken bij8
  • Over ZIGT
Contact

Gerelateerde cases

Bekijk alle cases

Swapfiets: nieuw design resulteert in stijging abonnementen

  • Design & Technology
  • Strategy & Insights
  • Branding

Development van online bloemenplatform

  • Design & Technology
  • Branding
Afbeelding van Milwaukee boor

Milwaukee is jarig en trakteert

  • Design & Technology
  • Paid media
  • Branding
Digihulp

Digihulp.nl: dé website waar je terecht kunt als je er digitaal niet uitkomt

  • Design & Technology
  • Retail
A57-thumbnail

Hoe krijg je Vakanties.nl tussen de oren van de consument?

  • Design & Technology
  • Branding

Laatste ontwikkelingen

Bekijk alle berichten
A038-thumbnail

Waarom de toekomst van media menselijk blijft

Nieuws
08 september 2025
Native ads op telefoon

Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in?

Nieuws
01 september 2025
Artikel fomo naar jomo

Van FOMO naar JOMO: Gen Z is kritischer & selectiever op social media [onderzoek]

Nieuws
25 augustus 2025
Video digitale toegankelijkheid

Het belang van digitaal toegankelijke website

Video update
20 augustus 2025
Mensen op plein

Adverteren via de radio: tijd voor een moderne manier van afrekenen

Nieuws
08 augustus 2025
De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap volgens ZIGT

De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap

Video update
05 augustus 2025
Header jongerenonderzoek

Het mediagebruik van jongeren anno 2025

Nieuws
17 juli 2025
Teaser native ads artikel

Waarom zouden native ads onderdeel uit moeten maken van de mediamix?

Video update
11 juli 2025
Afbeelding van man die niet digitaal toegankelijk is

Waarom is digitale toegankelijkheid belangrijk in websitedesign?

Video update
11 juni 2025