Ook samenwerken aan meer impact?

Contact
(023) 554 06 50
ZIGT

Services

  • Paid Media
  • Strategy & Insights
  • Design & Technology

Solutions

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Branding
  • Charity
  • E-commerce
  • Leadgeneratie
  • Performance
  • Retail
  • Sustainable Advertising

ZIGT

  • Actueel
  • Contact
  • Drupal
  • AVG
  • Nieuwsbrief
  • Over ons
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Werken bij

Footer

  • Algemene voorwaarden
  • Algemene inkoopvoorwaarden
  • Verwerkingsverantwoordelijken
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Privacy
Ga naar hoofdinhoud
  1. Home
  2. Services
  3. Paid media
  4. Digital out of home

Buitenreclame: altijd zichtbaar, overal aanwezig

Iedereen komt buiten, jij ook. En buitenreclame is overal: bij de bushalte, op stations, langs snelwegen en in winkelgebieden. Het is een medium dat 24/7 zichtbaar is en daardoor onmogelijk te missen is. Juist die constante aanwezigheid maakt buitenreclame, zowel traditioneel als Digital Out of Home (DOOH), een krachtig middel voor het snel en effectief bereiken van een groot publiek. Een logische aanvulling op je mediamix dus. Binnen ZIGT beschikken we over ruime expertise in dit vakgebied en denken we graag met je mee.

Data-gedreven buitenreclame met BRO Next

De introductie van het nieuwe buitenreclameonderzoek BRO Next op 21 maart 2024 markeert een belangrijke stap richting meer transparantie en inzicht in bereik. Steeds meer exploitanten sluiten zich aan, waardoor campagnes beter onderbouwd en onderling vergelijkbaar zijn. Wij volgen deze ontwikkelingen op de voet en verwerken ze actief in ons advies.

Inkoopstrategie op maat: van klassiek tot programmatic DOOH

Buitenreclame kent tal van inkoopmogelijkheden: traditioneel, digitaal en programmatic DOOH. Elke aanpak heeft voor- en nadelen. Wij helpen je bij het kiezen van de juiste strategie op basis van jouw doelstellingen. Heb je duurzaamheid hoog in het vaandel staan? Dan denken we graag mee over groene alternatieven binnen het aanbod, oftewel: greenvertising.

Slimmer plannen met Wahooh

Als eerste officiële partner van het buitenreclame platform Wahooh, bieden wij toegang tot een krachtige tool voor planning en inkoop. Met geografische, socio-demografische en objectdata in een overzichtelijk platform. Zo wordt het mogelijk om buitenreclame campagnes – inclusief DOOH – net zo gericht en efficiënt te plannen als via Google Ads of Facebook Ads Manager.

Dankzij deze tool werken wij sneller en efficiënter dan bureaus die nog afhankelijk zijn van losse aanvragen per mail of telefoon. Dit bespaart tijd, verhoogt de kwaliteit en maakt buitenreclame toegankelijker voor adverteerders met kleinere budgetten.

Transparant, onafhankelijk en resultaatgericht

Bij ZIGT kun je rekenen op eerlijk advies en scherpe onderhandelingen. Omdat we volledig onafhankelijk opereren, stellen we altijd het beste plan voorop, ongeacht welke exploitant daarbij past. Zo zorgen we voor een strategie die aansluit bij jouw doelstellingen.

Contact?

Benieuwd naar de mogelijkheden van buitenreclame voor jouw bedrijf? Plan dan iets in met onze (Digital) Out of Home-expert.

Foto van Tessa Schalk

Tessa Schalk

Senior Media Consultant

Benieuwd hoe we jou
kunnen helpen?

We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.

Plan een kennismaking
(023) 554 06 50

Gerelateerde cases

Bekijk alle cases

Lichtgevend onderscheid in een overvolle EV markt met firefly

  • Paid media
  • Branding

Maak je niet Zo. druk: Bavaria verovert carnaval met muziek en media

  • Paid media
  • Branding

Swapfiets: nieuw design resulteert in stijging abonnementen

  • Design & Technology
  • Strategy & Insights
  • Branding

Development van online bloemenplatform

  • Design & Technology
  • Branding
afbeelding van searchbar

Efficiënt zoekwoordenonderzoek voor Kookwinkel Oldenhof

  • Paid media
  • Performance
A58-thumbnail

Huidfonds & TikTok-influencers zorgen voor positieve impact en interactie onder jongeren

  • Paid media
  • Sustainable advertising
Riedel-thumbnail

Forse stijging van ROAS voor Riedel met Online Retail Media

  • Paid media
A70-thumbnail

Van TikTok naar werkvloer: hoe we jongeren hebben geënthousiasmeerd voor een opleiding in de Transport en Logistiek

Laatste ontwikkelingen

Bekijk alle berichten
ZIGT op Groei - NIO

NIO herdefinieert de autowereld door focus op community marketing

Podcast
25 september 2025
Print versus digitaal

Waarom de fysieke folder nog steeds onderdeel moet zijn van je marketingstrategie

22 september 2025
Streaming

Amazon en Netflix bundelen krachten binnen streaming-advertising

11 september 2025
A038-thumbnail

Waarom de toekomst van media menselijk blijft

Nieuws
08 september 2025
Native ads op telefoon

Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in?

Nieuws
01 september 2025
Artikel fomo naar jomo

Van FOMO naar JOMO: Gen Z is kritischer & selectiever op social media [onderzoek]

Nieuws
25 augustus 2025
Video digitale toegankelijkheid

Het belang van digitaal toegankelijke website

Video update
20 augustus 2025
Mensen op plein

Adverteren via de radio: tijd voor een moderne manier van afrekenen

Nieuws
08 augustus 2025
De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap volgens ZIGT

De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap

Video update
05 augustus 2025
ZIGT
  • Cases
  • Actueel
  • Werken bij10
  • Over ZIGT
Contact