Swapfiets: nieuw design resulteert in stijging abonnementen
- Design & Technology
- Strategy & Insights
- Branding
Mijn naam is Myrthe, ik ben 28 jaar en woon in Weesp. Na mijn studie Commerciële Economie aan de HvA heb ik ongeveer een jaar gewerkt bij een contentmarketingbureau. Mijn oom en tante zijn beiden werkzaam in de media, door de verhalen die zij vertelden ben ik steeds enthousiaster geworden over het vak en uiteindelijk bij ZIGT terecht gekomen.
Ik werk nu ruim 3,5 jaar bij ZIGT als (Senior) Digital Media Planner en ben dagelijks bezig met het plannen en uitdenken van verschillende campagnes. Dit klinkt natuurlijk erg vaag. Kort gezegd werk ik samen met de campagnemanagers aan mediaplannen en evaluaties voor onder andere Asus, Wakker Dier en het Huidfonds. Als Digital Planner gaat dit voornamelijk om inzet op YouTube, Online Video, Meta en Display en bepaal je samen met de specialisten waarom een bepaald kanaal geschikt is voor een merk of doelgroep. Elke klant en elke doelgroep is anders waardoor je altijd bezig bent met het bedenken van de meest passende strategie en oplossing.
Naast de ‘reguliere’ inzet houd ik me ook veel bezig met branded contentsamenwerkingen. Denk hierbij aan een samenwerking met bijvoorbeeld LINDA of &C, of samenwerkingen met influencers om extra inspiratie te bieden voor een heerlijk kerstdiner of de leukste sinterklaascadeautjes.
Ook ben ik voorzitter van de OR (ondernemingsraad). De OR bestaat uit een groep gekozen medewerkers die meebeslissen over belangrijke onderwerpen. Hier krijg ik veel energie van!
Elke dag is anders en elke dag brengt nieuwe uitdagingen met zich mee. Daar leer je ontzettend veel. Daarnaast krijg je bij ZIGT de mogelijkheid om veel te leren van al je collega’s en begrijp je hierdoor steeds beter waarom bepaalde keuzes worden gemaakt, zeker in een markt die continu in beweging is. Ook zijn er extra verdiepingsmogelijkheden zoals een expertteam of taskforce.
Wat ik uniek vind aan ZIGT is dat je hier echt jezelf kan zijn, ook al klinkt dat wat cliché. Je krijgt de mogelijkheid om van elk ‘stukje’ media te leren en jezelf te verdiepen in bepaalde onderwerpen waar je interesse in hebt. Ook als dit niet direct binnen je eigen vakgebied ligt. Daarbij hangt er onderling een prettige sfeer, wat vooral naar voren komt op de borrels, uitjes en mini-vakanties. Eigenlijk kan iedereen het ook wel goed met elkaar vinden en kan ik wel zeggen dat ik een deel van mijn collega’s ook als (goede) vriend(in) beschouw.
Na ruim 3,5 jaar ben ik nog lang niet uitgeleerd en hoop ik nog veel mooie stappen te mogen maken bij ZIGT!
We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.