Ook samenwerken aan meer impact?

Contact
(023) 554 06 50
ZIGT

Services

  • Paid Media
  • Strategy & Insights
  • Design & Technology

Solutions

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Branding
  • Charity
  • E-commerce
  • Leadgeneratie
  • Performance
  • Retail
  • Sustainable Advertising

ZIGT

  • Actueel
  • Contact
  • Drupal
  • AVG
  • Nieuwsbrief
  • Over ons
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Werken bij

Footer

  • Algemene voorwaarden
  • Algemene inkoopvoorwaarden
  • Verwerkingsverantwoordelijken
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Privacy
Ga naar hoofdinhoud
Myrthe
  1. Home
  2. Verhalen
  3. Ontmoet senior digital media planner myrthe

Ontmoet Senior Digital Media Planner Myrthe

Stel jezelf even voor

Mijn naam is Myrthe, ik ben 28 jaar en woon in Weesp. Na mijn studie Commerciële Economie aan de HvA heb ik ongeveer een jaar gewerkt bij een contentmarketingbureau. Mijn oom en tante zijn beiden werkzaam in de media, door de verhalen die zij vertelden ben ik steeds enthousiaster geworden over het vak en uiteindelijk bij ZIGT terecht gekomen.

Wat doe je bij ZIGT?

Ik werk nu ruim 3,5 jaar bij ZIGT als (Senior) Digital Media Planner en ben dagelijks bezig met het plannen en uitdenken van verschillende campagnes. Dit klinkt natuurlijk erg vaag. Kort gezegd werk ik samen met de campagnemanagers aan mediaplannen en evaluaties voor onder andere Asus, Wakker Dier en het Huidfonds. Als Digital Planner gaat dit voornamelijk om inzet op YouTube, Online Video, Meta en Display en bepaal je samen met de specialisten waarom een bepaald kanaal geschikt is voor een merk of doelgroep. Elke klant en elke doelgroep is anders waardoor je altijd bezig bent met het bedenken van de meest passende strategie en oplossing. 

Naast de ‘reguliere’ inzet houd ik me ook veel bezig met branded contentsamenwerkingen. Denk hierbij aan een samenwerking met bijvoorbeeld LINDA of &C, of samenwerkingen met influencers om extra inspiratie te bieden voor een heerlijk kerstdiner of de leukste sinterklaascadeautjes. 

Ook ben ik voorzitter van de OR (ondernemingsraad). De OR bestaat uit een groep gekozen medewerkers die meebeslissen over belangrijke onderwerpen.  Hier krijg ik veel energie van! 

Wat drijft je?

Elke dag is anders en elke dag brengt nieuwe uitdagingen met zich mee. Daar leer je ontzettend veel. Daarnaast krijg je bij ZIGT de mogelijkheid om veel te leren van al je collega’s en begrijp je hierdoor steeds beter waarom bepaalde keuzes worden gemaakt, zeker in een markt die continu in beweging is. Ook zijn er extra verdiepingsmogelijkheden zoals een expertteam of taskforce. 

Hoe zit het met ZIGT?

Wat ik uniek vind aan ZIGT is dat je hier echt jezelf kan zijn, ook al klinkt dat wat cliché. Je krijgt de mogelijkheid om van elk ‘stukje’ media te leren en jezelf te verdiepen in bepaalde onderwerpen waar je interesse in hebt. Ook als dit niet direct binnen je eigen vakgebied ligt. Daarbij hangt er onderling een prettige sfeer, wat vooral naar voren komt op de borrels, uitjes en mini-vakanties. Eigenlijk kan iedereen het ook wel goed met elkaar vinden en kan ik wel zeggen dat ik een deel van mijn collega’s ook als (goede) vriend(in) beschouw.

En je toekomst?

Na ruim 3,5 jaar ben ik nog lang niet uitgeleerd en hoop ik nog veel mooie stappen te mogen maken bij ZIGT!

Benieuwd hoe we jou
kunnen helpen?

We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.

Plan een kennismaking
(023) 554 06 50

Laatste ontwikkelingen

Bekijk alle berichten
A038-thumbnail

Waarom de toekomst van media menselijk blijft

Nieuws
08 september 2025
Native ads op telefoon

Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in?

Nieuws
01 september 2025
Artikel fomo naar jomo

Van FOMO naar JOMO: Gen Z is kritischer & selectiever op social media [onderzoek]

Nieuws
25 augustus 2025
Mensen op plein

Adverteren via de radio: tijd voor een moderne manier van afrekenen

Nieuws
08 augustus 2025
Header jongerenonderzoek

Het mediagebruik van jongeren anno 2025

Nieuws
17 juli 2025
Header mediabureau keuze

Welk type mediabureau past bij jouw merk? Zo maak je de juiste keuze

Nieuws
04 juni 2025
Teaser Shein en Temu

Waarom Temu, Shein en Alibaba de Europese consument slim verleiden en wat wij daarvan kunnen leren

Nieuws
14 mei 2025
Teaser Ienie mienie onderzoek

Iene Miene Media 2025: hoe vinden ouders balans tussen jonge kinderen en digitale media

Nieuws
08 mei 2025
Twee mensen kijken tv

TV is niet dood: de rol van alle vormen van TV in een veranderend medialandschap

Nieuws
24 april 2025
ZIGT
  • Cases
  • Actueel
  • Werken bij9
  • Over ZIGT
Contact

Gerelateerde cases

Bekijk alle cases

Swapfiets: nieuw design resulteert in stijging abonnementen

  • Design & Technology
  • Strategy & Insights
  • Branding

Development van online bloemenplatform

  • Design & Technology
  • Branding
Afbeelding van Milwaukee boor

Milwaukee is jarig en trakteert

  • Design & Technology
  • Paid media
  • Branding
Digihulp

Digihulp.nl: dé website waar je terecht kunt als je er digitaal niet uitkomt

  • Design & Technology
  • Retail
A57-thumbnail

Hoe krijg je Vakanties.nl tussen de oren van de consument?

  • Design & Technology
  • Branding