Ook samenwerken aan meer impact?

Contact
(023) 554 06 50
ZIGT

Services

  • Paid Media
  • Strategy & Insights
  • Design & Technology

Solutions

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Branding
  • Charity
  • E-commerce
  • Leadgeneratie
  • Performance
  • Retail
  • Sustainable Advertising

ZIGT

  • Actueel
  • Contact
  • Drupal
  • AVG
  • Nieuwsbrief
  • Over ons
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Werken bij

Footer

  • Algemene voorwaarden
  • Algemene inkoopvoorwaarden
  • Verwerkingsverantwoordelijken
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Privacy
Ga naar hoofdinhoud
Foto van Lotte Vader
  1. Home
  2. Verhalen
  3. Ontmoet senior media planner lotte

Ontmoet Senior Media Planner Lotte

Stel jezelf even voor

Mijn naam is Lotte Vader, ik ben 26 jaar oud en werk inmiddels bijna 3 jaar bij ZIGT (opgeteld). Na het afronden van mijn studie Media & Entertainment Management ben ik bij ZIGT begonnen als Digital Media Planner, mijn eerste échte baan.

Dit waren bijzondere tijden, want mijn laptop werd vanwege de lockdown op mijn eerste werkdag thuis bezorgd. Ik werd ingewerkt vanuit huis, zonder directe interactie met collega’s. Ondanks de uitdagingen die dit met zich meebracht, bood het ook kansen. Na ongeveer 10 maanden besloot ik mezelf verder uit te dagen en de kans te grijpen om mijn kennis en vaardigheden te verbreden. Daarom heb ik de master Beleid, Communicatie & Organisatie gevolgd, een unieke kans en een belangrijke investering in mijn persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Na het afronden van mijn master en de waardevolle ervaring die ik bij ZIGT had opgedaan, ben ik al snel weer teruggekeerd!

Wat doe je bij ZIGT?

In 2022 ben ik teruggekeerd bij ZIGT als Media Planner, waarbij ik me dit keer wilde specialiseren in offline media. Dit omvat tv, radio, Out-of-Home, bioscoopreclame en print, zoals magazines en kranten.

Inmiddels ben ik doorgegroeid naar Senior Media Planner, en ben ik samen met mijn collega’s verantwoordelijk voor het ontwikkelen, coördineren en optimaliseren van mediacampagnes voor onze klanten. Met trots deel ik de fantastische campagnes die momenteel live staan en hoe leuk het is om een sleutelrol te vervullen in het behalen van marketingdoelstellingen door strategisch mediagebruik. Tot nu toe heb ik dit met veel plezier gedaan voor klanten zoals Veneta, Wehkamp en het Liliane Fonds.

Wat drijft je?

Bij ZIGT is geen enkele dag, klant of vraagstuk hetzelfde. Elke situatie brengt unieke verhalen, doelstellingen en belangen met zich mee, wat een verschillende media-aanpak vereist. Ik heb een divers klantenpakket, variërend van goede doelen tot grote retailers, waardoor ik mij voortdurend bezighoud met het opstellen van verschillende media-adviezen om de beste resultaten voor elke klant te behalen.

Mijn grootste drijfveer is de dienstverlening aan onze klanten; hun doelen en uitdagingen staan voorop. Een sterke klantrelatie is daarbij essentieel en vormt de basis voor vertrouwen en samenwerking. Dit stelt ons in staat om telkens opnieuw de meest effectieve media-adviezen te formuleren en de gewenste resultaten te realiseren. Bovendien is de mediawereld zeer dynamisch, met constante trends en ontwikkelingen, wat me uitdaagt om mijn kennis uit te breiden.

Hoe zit het met ZIGT?

Bij ZIGT krijg je de ruimte om je professioneel te ontwikkelen in een open en ondersteunende cultuur met een ‘freedom to grow’ mentaliteit. Het is een omgeving waar ideeën gedeeld kunnen worden en waar we het écht samen doen. De hechte samenwerking met collega’s uit verschillende disciplines stimuleert creativiteit en innovatie. De diverse expertises binnen ZIGT leiden tot inspirerende ideeën en oplossingen. Iedereen wordt gehoord en gewaardeerd. Er wordt hard gewerkt, maar bovenal is het een fijne groep mensen om mee samen te werken.

En je toekomst?

Na het afronden van mijn master ben ik met frisse energie en nieuwe inzichten teruggekeerd naar ZIGT. Ik ben vastbesloten om mijn kennis en vaardigheden binnen de mediawereld uit te blijven breiden en mijn prestaties continue te verbeteren.

Dit stelt me in staat om een waardevolle bijdrage te leveren aan onze klanten, het team en de organisatie als geheel. De mediabranche is zó breed, divers en constant in beweging; er is altijd meer te leren. Ik hoop een sparringpartner te kunnen zijn en blijven met de kennis die ik heb opgedaan en blijf doen!

Benieuwd hoe we jou
kunnen helpen?

We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.

Plan een kennismaking
(023) 554 06 50

Gerelateerde cases

Bekijk alle cases

Lichtgevend onderscheid in een overvolle EV markt met firefly

  • Paid media
  • Branding

Maak je niet Zo. druk: Bavaria verovert carnaval met muziek en media

  • Paid media
  • Branding
afbeelding van searchbar

Efficiënt zoekwoordenonderzoek voor Kookwinkel Oldenhof

  • Paid media
  • Performance
A58-thumbnail

Huidfonds & TikTok-influencers zorgen voor positieve impact en interactie onder jongeren

  • Paid media
  • Sustainable advertising
Riedel-thumbnail

Forse stijging van ROAS voor Riedel met Online Retail Media

  • Paid media
Afbeelding van Milwaukee boor

Milwaukee is jarig en trakteert

  • Design & Technology
  • Paid media
  • Branding
Afbeelding van dj bij een festival

Toffler Festival wederom uitverkocht, zelfs met gehalveerd budget

  • Paid media
A62-thumbnail

Optimaal profiteren van het onvoorspelbare Nederlandse weer

  • Paid media

Laatste ontwikkelingen

Bekijk alle berichten
A038-thumbnail

Waarom de toekomst van media menselijk blijft

Nieuws
08 september 2025
Native ads op telefoon

Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in?

Nieuws
01 september 2025
Artikel fomo naar jomo

Van FOMO naar JOMO: Gen Z is kritischer & selectiever op social media [onderzoek]

Nieuws
25 augustus 2025
Mensen op plein

Adverteren via de radio: tijd voor een moderne manier van afrekenen

Nieuws
08 augustus 2025
Header jongerenonderzoek

Het mediagebruik van jongeren anno 2025

Nieuws
17 juli 2025
Header mediabureau keuze

Welk type mediabureau past bij jouw merk? Zo maak je de juiste keuze

Nieuws
04 juni 2025
Teaser Shein en Temu

Waarom Temu, Shein en Alibaba de Europese consument slim verleiden en wat wij daarvan kunnen leren

Nieuws
14 mei 2025
Teaser Ienie mienie onderzoek

Iene Miene Media 2025: hoe vinden ouders balans tussen jonge kinderen en digitale media

Nieuws
08 mei 2025
Twee mensen kijken tv

TV is niet dood: de rol van alle vormen van TV in een veranderend medialandschap

Nieuws
24 april 2025
ZIGT
  • Cases
  • Actueel
  • Werken bij10
  • Over ZIGT
Contact