Ook samenwerken aan meer impact?

Contact
(023) 554 06 50
ZIGT

Services

  • Paid Media
  • Strategy & Insights
  • Design & Technology

Solutions

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Branding
  • Charity
  • E-commerce
  • Leadgeneratie
  • Performance
  • Retail
  • Sustainable Advertising

ZIGT

  • Actueel
  • Contact
  • Drupal
  • AVG
  • Nieuwsbrief
  • Over ons
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Werken bij

Footer

  • Algemene voorwaarden
  • Algemene inkoopvoorwaarden
  • Verwerkingsverantwoordelijken
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Privacy
  1. Home
  2. Actueel
  3. Online mogelijkheden bij linda
Nieuws
01 april 2021

Online mogelijkheden bij LINDA.

Voor onze klanten zijn we altijd opzoek naar een ideale communicatiemix om de boodschap van het merk optimaal over te brengen aan de doelgroep. Hiervoor gaan we in gesprek met exploitanten over nieuwe en bestaande content samenwerkingen die zij kunnen bieden. Zo ook met LINDA., een merk dat blijft groeien en ontwikkelen en zich aanpast aan de huidige markt.

LINDA. zit nog altijd in de lift en groeit dan ook gestaag door op social media. Afgelopen jaar was het merk voor het eerst groter op Instagram dan op Facebook, met 651.000 LINDA. volgers en ruim 90.000 LINDA. Meiden volgers. Het is dan ook niet gek dat LINDA. steeds meer verschillende vormen van content gaat aanbieden via de Instagram kanalen.

Zo biedt het merk natuurlijk de Instagram stories aan. Dit kan voor LINDA. en LINDA. Meiden worden ingekocht in de vorm van een normale story of een ‘winstagram’. De stories kunnen daarnaast worden aangevuld met activaties in de vorm van een poll of reactie sticker. Dit werkt vooral bij LINDA. Meiden heel erg goed en zorgt voor interactie met de doelgroep. De stories kunnen los geplaatst worden of uitgebreid met een swipe-up naar een advertorial op linda.nl.

Daarnaast haakt LINDA. ook in op de nieuwe functies van Instagram. Zo kan het merk een ‘reels’ maken ter promotie van een product of dienst. Een reels is een kort (vaak komisch of visueel aantrekkelijk) filmpje van enkele seconden waarin iets kan worden uitgelicht. Deze vorm van content leent zich bij uitstek voor recepten, korte reisvideo’s of stylingvideo’s, maar kan worden ingezet voor alles waar bewegend beeld van is.

Mocht een merk ervoor kiezen om meerdere vormen van online content in samenwerking met LINDA. te plaatsen, kunnen deze uitingen op Instagram allemaal worden gebundeld als Instagram gids. Een leuke en creatieve manier die als het ware dient als een soort mini ‘landingspagina’ binnen het LINDA. kanaal.

Kortom, voldoende online mogelijkheden bij LINDA. om jouw campagne naar een hoger niveau te tillen!

Benieuwd hoe we jou
kunnen helpen?

We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.

Plan een kennismaking
(023) 554 06 50
ZIGT
  • Cases
  • Actueel
  • Werken bij
  • Over ZIGT
Contact

Laatste ontwikkelingen

Bekijk alle berichten
A038-thumbnail

Waarom de toekomst van media menselijk blijft

Nieuws
08 september 2025
Native ads op telefoon

Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in?

Nieuws
01 september 2025
Artikel fomo naar jomo

Van FOMO naar JOMO: Gen Z is kritischer & selectiever op social media [onderzoek]

Nieuws
25 augustus 2025
Mensen op plein

Adverteren via de radio: tijd voor een moderne manier van afrekenen

Nieuws
08 augustus 2025
Header jongerenonderzoek

Het mediagebruik van jongeren anno 2025

Nieuws
17 juli 2025
Header mediabureau keuze

Welk type mediabureau past bij jouw merk? Zo maak je de juiste keuze

Nieuws
04 juni 2025
Teaser Shein en Temu

Waarom Temu, Shein en Alibaba de Europese consument slim verleiden en wat wij daarvan kunnen leren

Nieuws
14 mei 2025
Teaser Ienie mienie onderzoek

Iene Miene Media 2025: hoe vinden ouders balans tussen jonge kinderen en digitale media

Nieuws
08 mei 2025
Twee mensen kijken tv

TV is niet dood: de rol van alle vormen van TV in een veranderend medialandschap

Nieuws
24 april 2025

Gerelateerde cases

Bekijk alle cases

Lichtgevend onderscheid in een overvolle EV markt met firefly

  • Paid media
  • Branding

Maak je niet Zo. druk: Bavaria verovert carnaval met muziek en media

  • Paid media
  • Branding
afbeelding van searchbar

Efficiënt zoekwoordenonderzoek voor Kookwinkel Oldenhof

  • Paid media
  • Performance
A58-thumbnail

Huidfonds & TikTok-influencers zorgen voor positieve impact en interactie onder jongeren

  • Paid media
  • Sustainable advertising
Riedel-thumbnail

Forse stijging van ROAS voor Riedel met Online Retail Media

  • Paid media
Afbeelding van Milwaukee boor

Milwaukee is jarig en trakteert

  • Design & Technology
  • Paid media
  • Branding
Afbeelding van dj bij een festival

Toffler Festival wederom uitverkocht, zelfs met gehalveerd budget

  • Paid media
A62-thumbnail

Optimaal profiteren van het onvoorspelbare Nederlandse weer

  • Paid media