Maak je niet Zo. druk: Bavaria verovert carnaval met muziek en media
- Paid media
- Branding
Audio is al lang niet meer exclusief voor branding. Het is een veelzijdig kanaal dat bijdraagt aan performance-doelstellingen. Met de juiste strategie en inzet draagt audio direct bij aan zichtbaarheid en conversie. Dat gaat verder dan alleen een radiocommercial. Ontdek hoe wij audio slim inzetten voor uiteenlopende campagnes.
De FM-frequenties (radio adverteren) vormen de basis, maar het audiolandschap is inmiddels veel breder. Denk aan digitale themakanalen, streamingdiensten en de sterk opkomende inzet van podcasts. Afhankelijk van jouw doelgroep en doelstelling bepalen wij de juiste mix: van het claimen van een relevant umfeld via podcasts, tot het bereiken van jongeren via digitale audiokanalen.
Bij ZIGT kiezen we altijd voor de inkoopmethode, zoals radio buying, die het beste past bij jouw campagne: van direct tot programmatic. Bijvoorbeeld als er meer targeting of flexibiliteit gewenst is. We zijn onafhankelijk en hebben geen vaste mediapartners, wat betekent dat jouw belang altijd voorop staat. Contracten lopen altijd rechtstreeks via jou als adverteerder.
Met jarenlange ervaring in audio helpen wij niet alleen bij de strategie, maar denken we ook mee over de inhoud. Onze specialisten geven waar nodig feedback op de creatie, zodat jouw boodschap zuiver aankomt. Vanuit onze afdeling Design & Technology ondersteunen we bovendien bij de productie van effectieve audiospots.
Wil je meer weten over hoe jouw campagne het best ingezet kan worden via audio? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.
Danielle Crombeen
Media Director
We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.