Ook samenwerken aan meer impact?

Contact
(023) 554 06 50
ZIGT

Services

  • Paid Media
  • Strategy & Insights
  • Design & Technology

Solutions

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Branding
  • Charity
  • E-commerce
  • Leadgeneratie
  • Performance
  • Retail
  • Sustainable Advertising

ZIGT

  • Actueel
  • Contact
  • Drupal
  • AVG
  • Nieuwsbrief
  • Over ons
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Werken bij

Footer

  • Algemene voorwaarden
  • Algemene inkoopvoorwaarden
  • Verwerkingsverantwoordelijken
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Privacy
Ga naar hoofdinhoud
  1. Home
  2. Services
  3. Strategy insights
  4. Research

Inzicht dat het verschil maakt

Onderbouwde keuzes voor maximaal effect

Bij ZIGT Research draait het om slimme inzichten die jou helpen bij het maken van betere mediakeuzes. Geen campagnes op gevoel, maar onderbouwd met data. Zo haal jij meer uit je budget én je doelgroep.

Wat we doen

ZIGT Research ondersteunt bij elk vraagstuk waarin inzicht het verschil maakt. Denk aan:

  • Doelgroeponderzoek: wie wil je bereiken? Wat beweegt hen? En waar bereik je hen?
  • Merk- en effectonderzoek: wat werkt? Wat kan beter? Hoe staat je merk ervoor? Hoe ontwikkelt het zich? En wat is de impact van de campagne op jouw merk?
  • Concurrentieanalyses: ontdek hoeveel je concurrenten aan media besteden en waar en wanneer ze zichtbaar zijn.

En altijd: duidelijke inzichten waar je écht iets aan hebt.
 

Onze aanpak: slim, eerlijk en op maat

Ieder merk is anders, dus werken we nooit met standaardoplossingen. We kijken verder dan de vraag en zoeken altijd naar de echte behoefte achter je onderzoek. Zo krijg jij precies de inzichten die je nodig hebt. Omdat ZIGT volledig onafhankelijk is, hebben wij geen belang bij bepaalde mediakeuzes. Je krijgt dus altijd een eerlijk en objectief advies.

grafieken op de foto

Wat je van ons mag verwachten

  • Toegankelijke inzichten – Begrijpelijke taal, bruikbare adviezen.
  • Snel schakelen– Van quick scans tot diepgravende analyses.
  • Eerlijke data – 100% onafhankelijk, altijd in jouw belang.
  • Persoonlijk contact – Altijd een expert die met je meedenkt.

Samen ontdekken waar de kansen liggen?

ZIGT Research helpt je om grip te krijgen op je media-impact. Plan vrijblijvend een kennismaking met een van onze specialisten. We laten je graag zien wat inzicht kan doen.

Merel Tukker

Merel Tukker

Research Director

Benieuwd hoe we jou
kunnen helpen?

We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.

Plan een kennismaking
(023) 554 06 50
ZIGT
  • Cases
  • Actueel
  • Werken bij
  • Over ZIGT
Contact

Gerelateerde cases

Bekijk alle cases

Lichtgevend onderscheid in een overvolle EV markt met firefly

  • Paid media
  • Branding

Maak je niet Zo. druk: Bavaria verovert carnaval met muziek en media

  • Paid media
  • Branding

Swapfiets: nieuw design resulteert in stijging abonnementen

  • Design & Technology
  • Strategy & Insights
  • Branding

Development van online bloemenplatform

  • Design & Technology
  • Branding
afbeelding van searchbar

Efficiënt zoekwoordenonderzoek voor Kookwinkel Oldenhof

  • Paid media
  • Performance
A58-thumbnail

Huidfonds & TikTok-influencers zorgen voor positieve impact en interactie onder jongeren

  • Paid media
  • Sustainable advertising
Riedel-thumbnail

Forse stijging van ROAS voor Riedel met Online Retail Media

  • Paid media
A70-thumbnail

Van TikTok naar werkvloer: hoe we jongeren hebben geënthousiasmeerd voor een opleiding in de Transport en Logistiek

Laatste ontwikkelingen

Bekijk alle berichten
A038-thumbnail

Waarom de toekomst van media menselijk blijft

Nieuws
08 september 2025
Native ads op telefoon

Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in?

Nieuws
01 september 2025
Artikel fomo naar jomo

Van FOMO naar JOMO: Gen Z is kritischer & selectiever op social media [onderzoek]

Nieuws
25 augustus 2025
Video digitale toegankelijkheid

Het belang van digitaal toegankelijke website

Video update
20 augustus 2025
Mensen op plein

Adverteren via de radio: tijd voor een moderne manier van afrekenen

Nieuws
08 augustus 2025
De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap volgens ZIGT

De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap

Video update
05 augustus 2025
Header jongerenonderzoek

Het mediagebruik van jongeren anno 2025

Nieuws
17 juli 2025
Teaser native ads artikel

Waarom zouden native ads onderdeel uit moeten maken van de mediamix?

Video update
11 juli 2025
Afbeelding van man die niet digitaal toegankelijk is

Waarom is digitale toegankelijkheid belangrijk in websitedesign?

Video update
11 juni 2025