Ook samenwerken aan meer impact?

Contact
(023) 554 06 50
ZIGT

Services

  • Paid Media
  • Strategy & Insights
  • Design & Technology

Solutions

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Branding
  • Charity
  • E-commerce
  • Leadgeneratie
  • Performance
  • Retail
  • Sustainable Advertising

ZIGT

  • Actueel
  • Contact
  • Drupal
  • AVG
  • Nieuwsbrief
  • Last Minute Media Deals
  • Over ons
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Werken bij

Footer

  • Algemene voorwaarden
  • Algemene inkoopvoorwaarden
  • Verwerkingsverantwoordelijken
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Privacy
Ga naar hoofdinhoud
ZIGT
  • Cases
  • Werken bij13
  • Actueel
Contact
  1. Home
  2. Services
  3. Strategy insights
  4. Research

Inzicht dat het verschil maakt

Onderbouwde keuzes voor maximaal effect

Bij ZIGT Research draait het om slimme inzichten die jou helpen bij het maken van betere mediakeuzes. Geen campagnes op gevoel, maar onderbouwd met data. Zo haal jij meer uit je budget én je doelgroep.

Wat we doen

ZIGT Research ondersteunt bij elk vraagstuk waarin inzicht het verschil maakt. Denk aan:

  • Doelgroeponderzoek: wie wil je bereiken? Wat beweegt hen? En waar bereik je hen?
  • Merk- en effectonderzoek: wat werkt? Wat kan beter? Hoe staat je merk ervoor? Hoe ontwikkelt het zich? En wat is de impact van de campagne op jouw merk?
  • Concurrentieanalyses: ontdek hoeveel je concurrenten aan media besteden en waar en wanneer ze zichtbaar zijn.

En altijd: duidelijke inzichten waar je écht iets aan hebt.
 

Onze aanpak: slim, eerlijk en op maat

Ieder merk is anders, dus werken we nooit met standaardoplossingen. We kijken verder dan de vraag en zoeken altijd naar de echte behoefte achter je onderzoek. Zo krijg jij precies de inzichten die je nodig hebt. Omdat ZIGT volledig onafhankelijk is, hebben wij geen belang bij bepaalde mediakeuzes. Je krijgt dus altijd een eerlijk en objectief advies.

grafieken op de foto

Wat je van ons mag verwachten

  • Toegankelijke inzichten – Begrijpelijke taal, bruikbare adviezen.
  • Snel schakelen– Van quick scans tot diepgravende analyses.
  • Eerlijke data – 100% onafhankelijk, altijd in jouw belang.
  • Persoonlijk contact – Altijd een expert die met je meedenkt.

Samen ontdekken waar de kansen liggen?

ZIGT Research helpt je om grip te krijgen op je media-impact. Plan vrijblijvend een kennismaking met een van onze specialisten. We laten je graag zien wat inzicht kan doen.

Merel Tukker

Merel Tukker

Research Director

Benieuwd hoe we jou
kunnen helpen?

We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.

Plan een kennismaking
(023) 554 06 50

Gerelateerde cases

Bekijk alle cases
STL case

Hoe ZIGT en STL samen de transportsector in beweging krijgen

  • Paid media
  • Recruitment
Cadac case

Succesvolle wervingscampagnes via Meta voor CADAC | Dometic

  • Paid media
  • Recruitment
Kansfonds fotografie

De kracht van beeldvorming

  • Paid media
  • Charity

Lichtgevend onderscheid in een overvolle EV markt met firefly

  • Paid media
  • Branding

Maak je niet Zo. druk: Bavaria verovert carnaval met muziek en media

  • Paid media
  • Branding

Swapfiets: nieuw design resulteert in stijging abonnementen

  • Design & Technology
  • Strategy & Insights
  • Branding

Development van online bloemenplatform

  • Design & Technology
  • Branding
afbeelding van searchbar

Efficiënt zoekwoordenonderzoek voor Kookwinkel Oldenhof

  • Paid media
  • Performance

Laatste ontwikkelingen

Bekijk alle berichten
AI gebouw ZIGT

Ceci n’est pas un mediabureau

Nieuws
16 december 2025
Vrouw maakt content

Hoe user generated content je merk geloofwaardig & authentiek maakt

Nieuws
15 december 2025
Header website- en designtrends 2026

Website- en designtrends 2026: AI, kleur, micro-animaties & meer

Nieuws
11 december 2025
Mensen op plein

Trends in Digitale Media

Nieuws
18 november 2025
Header artikel focus op tv

Waarom focus in je TV-commercial echt werkt

Nieuws
05 november 2025
Foto Max BossData

Zo weet je eindelijk welke online campagnes de kassa vullen

Nieuws
04 november 2025
Nicky Levinschi

‘Het draait niet om bereik maar om businessimpact’

Nieuws
23 oktober 2025
DOOH voor videostrategie

Wanneer is buitenreclame interessant voor jouw videostrategie?

Nieuws
20 oktober 2025
A038-thumbnail

Waarom de toekomst van media menselijk blijft

Nieuws
08 september 2025