Ook samenwerken aan meer impact?

Contact
(023) 554 06 50
ZIGT

Services

  • Paid Media
  • Strategy & Insights
  • Design & Technology

Solutions

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Branding
  • Charity
  • E-commerce
  • Leadgeneratie
  • Performance
  • Retail
  • Sustainable Advertising

ZIGT

  • Actueel
  • Contact
  • Drupal
  • AVG
  • Nieuwsbrief
  • Over ons
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Werken bij

Footer

  • Algemene voorwaarden
  • Algemene inkoopvoorwaarden
  • Verwerkingsverantwoordelijken
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Privacy
  1. Home
  2. Services
  3. Strategy insights
  4. Data analytics tooling

Meer resultaat met slimme tools, data en attributie

Weet jij precies welke campagnes bijdragen aan je groei? Met de juiste tools, slimme data-oplossingen en een duidelijk attributiemodel, krijg je het inzicht dat je nodig hebt voor betere keuzes. Geen giswerk meer, maar onderbouwde beslissingen met directe impact. Data & analytics consultancy zoals het bedoeld is.

Ontdek hoe wij je helpen om meer uit je marketingbudget te halen met technologie die werkt, data die klopt en inzichten die je vooruithelpen.

Tooling als fundament voor succes

Bij ZIGT zetten we slimme tools in voor effectieve campagnes en betere resultaten. Of je nu werkt met Google Analytics, een CDP (Customer Data Platform), dashboards of advertentieplatforms: de juiste tooling zorgt voor overzicht, bespaart tijd en laat je sneller bijsturen. Wij helpen je met kiezen, inrichten en optimaal gebruik van tools die aansluiten bij jouw doelen. Zo leg je een stevig fundament voor datagedreven marketing.

Slimme tools die deel uitmaken van onze aanpak:

  • PowerBI – Realtime dashboards voor inzicht in campagneresultate
  • Channable – Geavanceerd feedbeheer voor verspreiding via 2.500+ kanalen
  • Motion – Visuele rapportages en AI-gestuurde aanbevelingen voor creatives
  • Lumen – Inzicht in advertentie-aandacht voor optimale inzet van media en creatie
  • Hiiper – Doelgroeptargeting op basis van aankoopdata uit kassabonnen, inzetbaar op onder meer Meta en Programmatic. Data & analytics op z’n best.
Man wijst naar scherm

EBITDA met 3,4x verbeteren dankzij Marketing Mix Modeling (MMM)

Uit onderzoek van Boston Consulting Group onder 1.300 adverteerders blijkt dat bedrijven die hun media-effectiviteit goed meten tot 3,4 keer beter presteren dan hun concurrenten. Maar hoe bereik je dat? Met Marketing Mix Modeling krijg je onderbouwd inzicht in de werkelijke impact van je marketinginspanningen.

Een attributiemodel dat past

Veel organisaties meten nog op de verkeerde momenten of geven te veel waarde aan de laatste klik. Daardoor mis je waardevolle inzichten en kansen. Bij ZIGT gaan we daarom een stap verder:

Binnenkort lanceren we The Impact Framework: een oplossing voor heldere, consistente meting van mediaprestaties, inclusief inzicht dat direct bijdraagt aan betere resultaten.

Samen zetten we een attributie-framework op dat aansluit bij jouw klantreis. Zo zie je precies welke kanalen en campagnes impact maken, en waar je moet bijsturen voor maximale effectiviteit.

Nieuwsgierig naar tools of oplossingen die voor jou het verschil maken?

Maak kennis met onze Data & Analytics specialist.

Michiel

Michiel Aarts

Senior Business Intelligence Consultant

Benieuwd hoe we jou
kunnen helpen?

We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.

Plan een kennismaking
(023) 554 06 50
ZIGT
  • Cases
  • Actueel
  • Werken bij
  • Over ZIGT
Contact

Gerelateerde cases

Bekijk alle cases

Lichtgevend onderscheid in een overvolle EV markt met firefly

  • Paid media
  • Branding

Maak je niet Zo. druk: Bavaria verovert carnaval met muziek en media

  • Paid media
  • Branding

Swapfiets: nieuw design resulteert in stijging abonnementen

  • Design & Technology
  • Strategy & Insights
  • Branding

Development van online bloemenplatform

  • Design & Technology
  • Branding
afbeelding van searchbar

Efficiënt zoekwoordenonderzoek voor Kookwinkel Oldenhof

  • Paid media
  • Performance
A58-thumbnail

Huidfonds & TikTok-influencers zorgen voor positieve impact en interactie onder jongeren

  • Paid media
  • Sustainable advertising
Riedel-thumbnail

Forse stijging van ROAS voor Riedel met Online Retail Media

  • Paid media
A70-thumbnail

Van TikTok naar werkvloer: hoe we jongeren hebben geënthousiasmeerd voor een opleiding in de Transport en Logistiek

Laatste ontwikkelingen

Bekijk alle berichten
Streaming

Amazon en Netflix bundelen krachten binnen streaming-advertising

11 september 2025
A038-thumbnail

Waarom de toekomst van media menselijk blijft

Nieuws
08 september 2025
Native ads op telefoon

Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in?

Nieuws
01 september 2025
Artikel fomo naar jomo

Van FOMO naar JOMO: Gen Z is kritischer & selectiever op social media [onderzoek]

Nieuws
25 augustus 2025
Video digitale toegankelijkheid

Het belang van digitaal toegankelijke website

Video update
20 augustus 2025
Mensen op plein

Adverteren via de radio: tijd voor een moderne manier van afrekenen

Nieuws
08 augustus 2025
De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap volgens ZIGT

De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap

Video update
05 augustus 2025
Header jongerenonderzoek

Het mediagebruik van jongeren anno 2025

Nieuws
17 juli 2025
Teaser native ads artikel

Waarom zouden native ads onderdeel uit moeten maken van de mediamix?

Video update
11 juli 2025