Ook samenwerken aan meer impact?

Contact
(023) 554 06 50
ZIGT

Services

  • Paid Media
  • Strategy & Insights
  • Design & Technology

Solutions

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Branding
  • Charity
  • E-commerce
  • Leadgeneratie
  • Performance
  • Retail
  • Sustainable Advertising

ZIGT

  • Actueel
  • Contact
  • Drupal
  • AVG
  • Nieuwsbrief
  • Over ons
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Werken bij

Footer

  • Algemene voorwaarden
  • Algemene inkoopvoorwaarden
  • Verwerkingsverantwoordelijken
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Privacy
Ga naar hoofdinhoud
ZIGT
  • Cases
  • Actueel
  • Werken bij
  • Over ZIGT
Contact
Header
  1. Home
  2. Services
  3. Paid media

Paid Media

Audio(Digital) Out of HomePrintProgrammatic AdvertisingSEASEOSocial AdvertisingVideo

Waar branding traditioneel draait om het bouwen van merkbekendheid en -voorkeur, en performance gericht is op directe actie en meetbaar resultaat, geloven wij dat deze twee onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Een sterk merk vergroot de effectiviteit van performancecampagnes, en slimme performance-inzichten helpen bij het aanscherpen van merkcommunicatie.

In het complexe (digitale) medialandschap is het niet langer een keuze tussen Branding & Performance, maar is de behoefte van de klant leidend. Deze behoefte is voor elk merk, team en elke markt anders. Met die reden hebben we hiervoor een specifieke divisie bij ZIGT, namelijk Paid Media.

De kracht van slimme media-inzet

Binnen Paid Media benutten we het volledige spectrum van mediakanalen: van impactvolle videocampagnes op televisie en online, tot goed doordachte social en search advertising. Door branding en performance vanaf de start strategisch met elkaar te verbinden, creëren we campagnes die niet alleen opvallen, maar ook aantoonbaar bijdragen aan groei. 

Het draait dan niet alleen om het inkopen van advertentieruimte, maar vooral om campagnes die raken, blijven hangen én presteren. Of je nu werkt aan de lancering van een nieuw merk, een tactische salesboost wilt realiseren, of bezig bent met het opbouwen van langdurige merkwaarde; we denken mee, dagen uit en realiseren samen groei.

ZIGT als verlengstuk van je team

Onze consultants zijn betrokken, nieuwsgierig en scherp. Ze volgen de markt op de voet, weten wat er morgen speelt en hoe dat jouw merk of bedrijf raakt. Zij gaan op zoek naar de échte vraag van onze klanten. Want pas als je begrijpt wat er speelt binnen een organisatie én in de hoofden van hun consumenten, zet je media op de juiste manier in. 

Wij geloven dat je alleen samen het verschil maakt. Daarom zijn we niet slechts een externe partij die campagnes draait, maar een verlengstuk van jouw team. We sparren, challengen, luisteren, en denken mee. Als het nodig is, zeggen we ook gewoon eerlijk waar het op staat. Want, alleen met een open dialoog ontstaat er vertrouwen waarmee we impact maken.

Vertrouwen moet je verdienen

Bij ZIGT krijg je gegarandeerd een volledig onafhankelijk advies, gebaseerd op wat jouw merk nodig heeft. Dit betekent dat er geen verborgen afspraken of kickbacks zijn met mediapartijen, en wij dus zonder externe belangen de keuze voor mediatypen en partijen maken.

Contact?

Zin in een lekkere bak koffie en een goed gesprek? Neem gerust contact op.

Marijnke

Marijnke van der Burgh

Managing Director Paid Media

Benieuwd hoe we jou
kunnen helpen?

We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.

Plan een kennismaking
(023) 554 06 50

Gerelateerde cases

Bekijk alle cases

Lichtgevend onderscheid in een overvolle EV markt met firefly

  • Paid media
  • Branding

Maak je niet Zo. druk: Bavaria verovert carnaval met muziek en media

  • Paid media
  • Branding

Swapfiets: nieuw design resulteert in stijging abonnementen

  • Design & Technology
  • Strategy & Insights
  • Branding

Development van online bloemenplatform

  • Design & Technology
  • Branding
afbeelding van searchbar

Efficiënt zoekwoordenonderzoek voor Kookwinkel Oldenhof

  • Paid media
  • Performance
A58-thumbnail

Huidfonds & TikTok-influencers zorgen voor positieve impact en interactie onder jongeren

  • Paid media
  • Sustainable advertising
Riedel-thumbnail

Forse stijging van ROAS voor Riedel met Online Retail Media

  • Paid media
A70-thumbnail

Van TikTok naar werkvloer: hoe we jongeren hebben geënthousiasmeerd voor een opleiding in de Transport en Logistiek

Laatste ontwikkelingen

Bekijk alle berichten
Streaming

Amazon en Netflix bundelen krachten binnen streaming-advertising

11 september 2025
A038-thumbnail

Waarom de toekomst van media menselijk blijft

Nieuws
08 september 2025
Native ads op telefoon

Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in?

Nieuws
01 september 2025
Artikel fomo naar jomo

Van FOMO naar JOMO: Gen Z is kritischer & selectiever op social media [onderzoek]

Nieuws
25 augustus 2025
Video digitale toegankelijkheid

Het belang van digitaal toegankelijke website

Video update
20 augustus 2025
Mensen op plein

Adverteren via de radio: tijd voor een moderne manier van afrekenen

Nieuws
08 augustus 2025
De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap volgens ZIGT

De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap

Video update
05 augustus 2025
Header jongerenonderzoek

Het mediagebruik van jongeren anno 2025

Nieuws
17 juli 2025
Teaser native ads artikel

Waarom zouden native ads onderdeel uit moeten maken van de mediamix?

Video update
11 juli 2025